CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 3 februari 2015

Nog 1 nachtje....

Ik geloof dat we er wel klaar voor zijn, voor zover je hier klaar voor kunt zijn.
Gisteren nog een telefonisch gesprek gehad met 1 van de chirurgen. De doorbloeding in Yinte's been en voet is niet al te best. Deze is eigenlijk bepalend voor hoe de operatie zal verlopen.
Het littekenweefsel van de vorige operatie is een behoorlijk probleemzone. Spannend dus hoe het allemaal gaat verlopen.
Yinte zelf is nog steeds de rust zelve (haar mama daarentegen.....). Knap hoor!
Ik vroeg of ze het spannend vond. Het antwoord was ja. Ik vroeg of ze er tegenop zag. Het antwoord was: nee, het is daar eigenlijk best leuk. Nou, dat gaan we dus maar gewoon doen, het leuk maken daar!!! En de zorgen die door mijn hoofd spoken parkeer ik even wat verder naar achteren.

Er zijn al veel mensen die om het adres gevraagd hebben. Het  zou voor Yinte ook erg leuk zijn als ze post ontvangt in het ziekenhuis.
Het adres is:

Wilhelmina Kinderziekenhuis
Yinte van den Besselaar
Afdeling Eekhoorn
Huispostnummer KA.03.013.2
Postbus 85090
3508 AB Utrecht

Geen opmerkingen: