CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 12 december 2012

Woensdag 12 december

Ik heb de eerste nacht na de operatie goed geslapen. Om 6 uur kwam er al een zuster die het apparaatje van de morfine heeft uitgezet. Dat zijn medicijnen tegen de pijn.
Om 8 uur zag mama al dat het niet zo lekker met me ging. Toen ze aan me vroeg wat er was begon ik heel erg te huilen. Ik was heel verdrietig omdat ik heel graag in een stoel wil zitten, maar dat kan nog niet.
Ook had ik ineens veel pijn. Ik bleef maar huilen. De dokter is toen bij me komen kijken.Toen hebben ze bedacht om de morfinepomp toch weer aan te zetten en ook te verhogen. Maar toen was het al middag. Dat was dus niet zo'n hele fijne ochtend. En nu betekent het ook dat ik morgen ook nog niet mijn bed uitmag en daar werd ik weer erg verdrietig over.
Maar in de middag ging het weer iets beter. Opa en oma kwamen even op bezoek. Dat vond ik erg fijn. Ik was wel een beetje stil, want ik voel me nog niet zo fit.  Er kwam ook nog een mevrouw een boekje voorlezen. Ik mocht een boek kiezen uit een hele grote koffer. Daarna mocht ik een klein poppetje uitkiezen.
Toen iedereen weer weg was heb ik met mama vogelhuisjes geknutseld dieik van Kari gekregen had. Dat was heel erg leuk om te doen, want dat kon gewoon in mijn bed.
Ook vandaag had ik weer een stapeltje kaarten, daar maken jullie me weer een beetje blij mee op deze verdrietige dag.
Tot morgen allemaal op een hopelijk fijnere dag!

3 opmerkingen:

Jacqueline en Cooper (cockerforum) zei

Ach meissie,wat naar dat je zo'n pijn had. Vervelend ook dat je aldoor in bed moet liggen, maar ook dan kun je gelukkig leuke dingen doen, zoals knutselen, of voorgelezen worden, of met knex iets leuks maken (knex hebben ze vast wel in het ziekenhuis) of kwartetten. Dan is de tijd dat je moet liggen, of in het gips zit vast tóch goed te doen. Mijn zoon heeft een maand in bed (ziekenhuis) gelegen en daarna nog 6 weken tot z'n middel in her gips en hij zegt altijd dat het zo leuk was dat iedereen zo veel spelletjes met hem kwam doen! (maar dat is een gekke jongen natuurlijk,ha,ha)
Héél veel sterkte, Yinte, je bent een dappere meid .

zhen zei

Lief vriendinnetje van mij, ik zend je een dikke kus en knuffel, liefs je vriendje Zhen xxx

Anoniem zei

Hallo Yinte,

Wat ben je toch een kanjer en wat doe je het goed!!!! Fijn dat de operatie gelukt is. Ik hoop dat je niet veel pijn meer gaat krijgen en dat je je weer wat beterder gaat voelen. Laat je maar lekker verwennen door iedereen.

Heel veel groetjes van Joriza en een knuffel van remco en Noortje.