CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 15 december 2012

Vrijdag 14 december

Gisterenavond was ik even erg verdrietig. Ik had zoveel jeuk onder het gips en we kunnen er niet bij. Van de verpleegkundige kreeg ik een drankje tegen de jeuk. Dat duurde natuurlijk best even voordat het hielp. Maar toen ben ik toch in slaap gevallen.
Vanmorgen begon die vreselijke jeuk weer! Het was bijna nog erger dan de pijn, ik moest zo erg huilen. Mama zat naast me en kon niets doen terwijl ze me zo graag wilde helpen.
Ik was ook zooooo verdrietig.



Ik kreeg weer druppeltjes tegen de jeuk en zo rond het middaguur begonnen die te werken, wat een verlichting. Ik was moe van het huilen. De arts van de afdeling kwam langs en die vond dat ik wel naar huis mocht. Maar we moesten wachten op toestemming van de orthopeed.
Gelukkig kwam ook die toestemming en ik mocht naar huis!!!!!!!! De post die nog aankomt in het ziekenhuis wordt naar ons huis gestuurd.
In de auto viel ik lekker in slaap.


Gisterenmiddag zijn we lekker thuis gekomen. Er staat een fijn bed in de huiskamer zodat ik lekker kan rusten en met mijn been omhoog kan.
Ik zie er zo al een stuk vrolijker uit dan vanmorgen.



Ik vind het fijn als er mensen op bezoek komen, maar heb ook nog wel rust nodig. Als je wilt komen, wil je dan eerst even mijn mama of papa bellen? Zij weten precies of het niet te druk voor me is.

Lieve groetjes van Yinte

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Yes! Wat fijn om te lezen dat jullie naar huis zijn! Van die eerste foto werd ik ook een beetje verdrietig hoor! Gelukkig is de laatste foto een hele leuke!!!
En die stomme jeuk....dat is echt verschrikkelijk! Ik wens je alle geluk en goeds van de wereld toe!

Groetjes van Marieke Kruger

Petra van Osch zei

Wat hebben jullie heftige weken gehad, heel veel sterkte en beterschap!

Groetjes,
Petra van Osch