CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 15 december 2012

Donderdag 13 december

Vannacht hebben we slecht geslapen. Ik ben heel vaak wakker geweest omdat ik niet lekker lag. Het is ook wat met zo'n zwaar been en dat ook nog met een gebogen knie.
En ik wil gewoon zoooo graag zitten!!! Vanmorgen om kwart voor 6 is de epiduraal uitgezet. Daardoor kreeg ik morfine tegen de pijn. Het was spannend of het deze keer wel goed zou gaan. Rond 10 uur bleek dat zo te zijn! Dat betekende dat rond 11 uur de catheter eruit mocht en!!!!!!! ik even in de rolstoel mocht!!!
Wendy kwam ondertussen in deze drukte op bezoek, dat vond ik erg leuk en mijn mama ook!
Ze had wel een beetje pech, want toen de catheter eruit moest werd ik ook lekker gewassen en moest ze best lang wachten. Daarna werden we ook nog geroepen dat we naar de rontgen konden voor een foto. Het tillen op de rontgentafel deed best even pijn. Mama moet ook nog even wennen hoe ze me het beste kan tillen.




En daarna mocht ik dan eindelijk met Wendy en mama mee naar de ronald mcdonald huiskamer. Ik had van Wendy een spelletje gekregen en dat hebben we eventjes zitten spelen. Wat was het fijn!!!
Daarna moest ik wel weer terug op bed, mijn been moet nog goed omhoog liggen.
Ik kreeg een lekkere boterham en daarna zijn mama en WEendy even een broodje gaan eten in het restaurant.
Toen mama weer terug kwam lag ik te slapen. De rest van de middag was ik zo moe van alles wat ik al gedaan had, daty ik veel geslapen heb en niet meer uit bed ben geweest. De verpleegkundige vond me een beetje lusteloos, maar dat is ook niet gek als je zoveel gedaan hebt.
Er was nog wel iets heeeeeeeeeeeeel leuks!!! Er kwam ineens een clown op onze kamer. Wat was dat gezellig!!!

 
 
 


Geen opmerkingen: