CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 10 december 2012

De eerste dag...

Vanmorgen om 10 uur moest ik in het ziekenhuis zijn. Ik moest eerst even bloed laten prikken. Dat vond ik helemaal niet erg. Ik kreeg een prikje in mijn vinger en moest 2 buisjes bloedgeven. Ik kreeg toen wel eenhele mooie sticker van een hondje. Daarna gingen we op de afdeling kijken. Ik lig op afdeling kikker, op een kamer met nog een meisje. Het is hier leuk hoor. Ikheb boven mijnbed een tv, die tegelijk eenradio, telefoon, computer en tablet is en ik mag daar gewoon de hele dag op. Ook is er een huiskamer vol met spelletjes, dvd's enboeken.
Vandaag moesten we vooral veel wachten. Er kwam nog een arts dienaar mijn hart en mijn longen heeft geluisterd. Ookkwamen Martin en Cecile mij nog eens uitleggen hoe het morgen allemaal gaat. Mijn knuffels mogen lekkermet me mee naar de operatiekamer. Ik krijg ook een speciaal nachthemd aan van het ziekenhuis. De dokter die me gaat opereren kwam net ook nog even langs om met papa en mama te praten.
Morgenvroeg word ik tussen half 9 en 9 uur geopereerd. Best wel spannend.
Mijn mama zegt dat ik iedereen moet bedanken voor alle berichtjes, erg lief allemaal.
Als je op bezoek wilt komen dan mag dat hier bijna de hele dag. Tussen 10 en 12 in de ochtend en vanaf 2 uur 's middags tot 7 uur 's avonds.
Dat zou ik wel heel leuk vinden want de dagen duren hier best wel lang. Laten jullie dat mijn papa en mama wel even weten?


Heel veel lieve groetjes en tot morgen

Yinte



6 opmerkingen:

Ilse K zei

Heel veel succes morgen kanjer !!!!

Cm De Bruijn zei

Zet 'm op, lieverd! Succes morgen!
XXX Marco, Corine en Esmee

Wendy zei

He kanjer.... Wat een "luxe" allemaal in het ziekenhuis. Heel veel succes morgen. Je bent echt een heel dappere meid. Groetjes Wendy Hams Maureen en Daniek. Een knuffel van Donna.

Anoniem zei

Lieve Yinte,

Wat ben je toch een stoer meisje! Morgen ga ik de hele dag aan je denken!
Fijn voor je dat je het op de afdeling niet zo erg vindt.
Hopelijk zie ik je snel weer bij het zwemmen want ik kan je echt niet zo lang missen meisje....

Heel veel succes morgen.
x
Kirsten

Edwin, Angela, Roemer en Leif zei

Goedemorgen,

Heel veel succes vandaag.

Lovely Gifts zei

Lieve Yinte,

Heel veel succes vandaag!

Groetjes Edwin, Ellen en een dikke knuffel van Cooper en Morris