CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 11 december 2012

De dag van de operatie

Gisteren kon ik maar moeilijk slapen. Het is ook zo warm hier. Gelukkig heb ik verder wel goed geslapen. Vanmorgen was ik om kwart over 6 wakker. Om half 7 zou ik toch wakker gemaakt worden omdat ik dan nog even iets mocht drinken. Daarna zijn we lekker gaan douchen.Ik kreeg een soort operatiejurk aan en toen konden we gaan. Met mijn bed reden we door de gangen. Mama en papa gingen met me mee. Daarna kreeg mama een heel raar pak aan, een muts op en sloffen aan. Dan mocht  ze met me mee naar de operatiekamer. Ik had mijn knuffel en mijn scheetkussen ook meegenomen. Dat vonden ze daar wel erg grappig. Ik mocht van mijn bed op de operatietafel rollen. Volgens mama ben ik een kanjer omdat ik het allemaal zo goed deed. Ik kreeg een plakkertje met een lampje om mijn vinger en ook 3 stickers met draadjes op mijn borst. Die zitten er nu nog steeds. Daarna kreeg ik het kapje op mijn mond. Dat ruikt echt heel vies.Toen ik dat tegen mama wilde zeggen viel ik al in slaap.
Ze hadden gezegd dat wanneer ik wakker zou worden, dat mama er dan zou zijn. Nou, dat was mooi niet zo. Maar dat komt ook wel een beetje door mezelf. Alle kinderen worden op de operatiekamer wakker gemaakt en moeten dan even hun naam zeggen. Daarna vallen ze dan weer in slaap en gaan naar de uitslaapkamer. Daar wacht hun mama of papa dan. Nou hou ik dus helemaal niet van uitslapen en dus ook vandaag niet. Ik ben mooi wakker gebleven. Mama moesttoen ineens heel snel komen. Maar ik wist wel dat ze kwam hoor, ik lag al lekker een ijsje te eten tot ze er was.
We moesten lang wachten voordat ik daar weg mocht. Toen mama vroeg of ik pijn had zei ik ja, eerst wel. Toen mama vroeg waar dan, zei ik dat dat bij mijn arm was.
Dat kwam door de plakkertjes.
Ik had meteen al erge honger en toen ze vroegen wat ik wilde zei ik een croissantje. Maar dat hadden ze niet, heb toen wel 3 boterhammen gegeten. Ik ben helemaal niet misselijk geweest en maakte al snel weer grapjes.
Ik mag nog niet uit bed. Ik heb een slangetje in mijn rug. Daar krijg ik medicijnen door die zorgen dat ik geen pijn heb. Ook plas ik nu door een slangetje en krijg ik ook nog water uit een zakje.
Maar in bed kun je ook spelletjes doen hoor. Ik heb net alweer gewonnen met mens erger je niet van papa.
Toen ik terug kwam lag er een hele stapel post op me te wachten, wat is dat toch leuk!!!!! Dank je wel iedereen die een kaartje heeft gestuurd.

10 opmerkingen:

marga zei

Wat ben je toch een kanjer!!!!
Hoop dat alles zo blijft meis.

groetjes!!!

Anoniem zei

Hoi Yinthe,
Je hebt ons nog nooit gezien maar wij kenne je wel door de wblog die papa en amam bij hebebn gehouden.
Wat ben je toch een dapper meisje Yinthe.
Hopelijk gaat alles zoals het moet gaan.
We vinden het leuk om je zo te kunnen volgen en ik moet de groeten doen van mijn kindjes Mila en Kay die net als jij uit China komen,ze vinden je zo stoer.
Heel veel beterschap.

Groetjes Silvia Hendriks mama van Mila en Kay

Sanne zei

Yinte, wat ben je toch een kanjer! Fijn dat alles goed is gegaan.

Groetjes Sanne

Anoniem zei

Lieve Yinte,

het kaarje heeft de hele dag gebrand in de hoop dat het allemaal goed is gegaan.
Mijn kaart ligt ook klaar, maar je moet nog even geduld hebben....
Je bent een stoer wijffie!!!
En wat ben ik trots dat uitgerekend jij bij mij zwemt..

Heel veel beterschap Yinte.

xKirsten

Barbara zei

Hoi yinte,

Wat fijn dat de operatie klaar is en wat ben je stoer geweest zeg!
Ik hoop dat je snel weer opknapt en misschien wel snel uit bed mag en kan. Tot die tijd lekker spelletjes doen met papa en mama is natuurlijk ook heel gezellig!

Groetjes van Barbara
mama van Isabella, Zilan en yunee

Anoniem zei

Lieve Yinthe,

Wat fijn dat het zo goed is gegaan en ik hoop dat dit zo zal blijven.Je bent een echte kanjer !!

Groetjes,

Carmen mama van Mira

Anoniem zei

Hoi Yinthe,

Wat ben jij een stoere meid. Petje af, hoor. Laat je maar lekker verwennen.

Groetjes,
Marlou, Igor, MaJin en Jibin (beiden ook uit China)

Anoniem zei

Hoi Yinte ,fijn dat de operatie klaar is en dat je niet veel pijn heb. Je staat mooi op de foto ,met kaart .
Ik heb een mooie gestuurd van Winnie ,die ken jij vast wel.

Gr Marian en Dizzel van Cockers en friends en een dikke knuffel

Anoniem zei

Hoi Yinte,
Wat fijn, dat we zo kunnen lezen dat het goed is gegaan met jouw operatie. Gelukkig maar!
Jouw mama d'r klas (groep 1/2) is "maatjes" met mijn klas (groep 7B) op school. Dat houdt in, dat wij heel veel samen doen (bijvoorbeeld techniek, voorlezen, elkaars werkje bekijken enz). Dus kent mijn klas jouw moeder een beetje en toen ik vertelde dat haar dochter (jij dus) geopereerd werd aan je been, hebben de kinderen allemaal een kaart voor jou gemaakt. Het paste geeneens in één envelop. Nee...het moest in 4 enveloppen! Nu heb ik vandaag alles in de brievenbus gedaan en ik HOOP dat je ze morgen zult krijgen! Dan heb je lekker veel post!

Heel veel beterschap en sterkte en doe je mama (en papa) de groetjes van mij? Doei!
Marieke Kruger

Anoniem zei

Hoi Yinte,
Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Nu kun je je lekker als een prinsesje laten verwennen in dat mooie bed.
We hopen dat je nog heel veel spelletjes gaat winnen van papa en mama.
Heel veel groetjes, Jack, Esther, Mieke en Suus